Вінницька облрада хоче відмовитись від паперу, а депутатам видати планшети. Олійник розповів, як планують працювати

Розділ новин: 

У Вінницькій обласній раді планують перейти на електронний документообіг, відмовившись від паперів. Для цього необхідно внести зміни до двох обласних Програм. Для депутатів розглядають можливість придбання планшетів, а документи комунальних закладів, які у власності територіальних громад області, хочуть зав’язати в єдину базу з облдержадміністрацією та обласною радою.

Про це Вiнниця.info повідомив голова Вінницької обласної ради Анатолій Олійник.

«Впровадити систему електронного документообігу у нас не так просто як в органах виконавчої влади. Орган виконавчої влади це вертикаль. Все що стосується представницького органу, в нас такої вертикалі немає. Наша система двоступенева: перше, забезпечення роботи депутатського корпусу з відмовою від паперу, друге - забезпечити електронний документообіг між комунальними підприємствами. Майже всі комунальні заклади підпорядковуються профільним департаментам облдержадміністрації. Вони з департаментів облдержадміністрації отримують певні накази та інші документи що стосуються коштів, державної політики…, але є і рішення сесії обласної ради та Програми. Зараз такий документообіг лише в паперовому вигляді, а має бути на комп’ютерах», - говорить Анатолій Олійник.

Відомо, що у Вінницькій обласній раді 189 комунальних підприємств, установ та закладів.

Як пояснив Анатолій Дмитрович, щоб запровадити електронний документообіг з комунальними закладами, необхідно внести зміни до Програми «Електронна Вінниччина» на 2016-2018 роки» і продовжити її до 2020 року. Що стосується роботи депутатського корпусу без паперів, то потрібні зміни «Програми розвитку місцевого самоврядування у Вінницькій області на 2018-2022 роки».

«Ми проводили перемовини з постачальниками телекомунікаційних послуг, маємо дати запит щодо вартості робіт, щоб закласти кошти на 2019 рік. Також потрібно модернізувати нашу систему, голосування щоб унеможливити кнопкодавство. Карткова система голосування найнадійніша, ще якби голосували натисканням кнопки двома пальцями, як в Київраді, тоді можна гарантувати, що не буде кнопкодавства… Директор фірми «Тріак», яка більше 10 років обслуговує систему Рада, дасть відповідь, що потрібно зробити, аби модернізувати систему, викорінити кнопкодавство і щоб не було збоїв.

Обов’язково замість паперу на робочому місці депутата має бути планшет. Цей планшет можна зв’язати з системою голосування. Наприклад питання №15 висвітлюється на робочому місці, його читає депутат і якщо є зміни, то пропонує. Зміни, які до того вносили постійні комісії повинні бути виділеним шрифтом. Якщо вносять зміни з голосу під час сесійного засідання, спробуємо, щоб окрема людина їх відразу вносила в систему. Тобто, зараз обговорюємо всі можливі варіанти аби працювати тільки в електронному вигляді», - роз’яснив Анатолій Дмитрович.

За словами А. Олійника, коли вдасться перевести все на електронний документообіг, на комп’ютерах посадовців і планшетах депутатів буде вся інформація про діяльність комунальних підприємств, установ і організацій.

Джерело: 
Вінницькі новини