Вінницька кандидатка опинилася серед лідерів за рекламою у Facebook

Розділ новин: 

Вінницька кандидатка у депутати Вікторія Галіцька демонструє неабияку щедрість у фінансуванні Facebook. Забудовниця кількох житлових комплексів у Вінниці починає витрачати на рекламу у соцмережі стільки, що можуть позаздрити деякі партії, пише "NaПарижі", передають "Вінницькі новини".

На 14-му місці у загальнодержавній підсумковій таблиці витрат на рекламу у Facebook вказується 30-річна вінничанка В. Галіцька. Її добові витрати за добу у мережі становлять $1250.

Це беззаперечне перше місце серед кандидатів-мажоритарників. Навіть деякі партії (Українська стратегія Гройсмана – $1134, Самопоміч Садового –  $1033) витрачають менше. Але на відміну від партій - це за добу.

Періодично у Вінниці публікують «рейтинги» партій і кандидатів, інколи сумнівні, як наприклад нещодавні результати від неіснуючої компанії «АМА». Але жодного разу В. Галіцьку не називали серед фаворитів на 12 окрузі. Можливо, ця «помилка» скоро буде «виправлена». Адже молода жінка є одним з найпотужніших забудовників міста, а будівництво наразі вважається доволі прибутковим бізнесом. Тому можна не сумніватися у потенціалі вінничанки.

За офіційними даними вона є керівником ТОВ «Династія» В.В.», хоча деякі ЗМІ пов’язують кандидатку зі зведенням одразу кількох будинків за принципом житлових кооперативів – «Оскар», тощо. Це коли люди самі інвестують у будівництво житла, а потім стають співвласниками будинку.  

Проте, за даними Youcontrol, не Вікторія Вікторівна є кінцевим господарем будівельного бізнесу. Отже, можна припустити, за витратами В. Галіцької стоять інші люди…

Джерело: 
Вінницькі новини