Фокус-група для Офісу президента

Є три аудиторії, на які спрямовуються озвучені кандидатури прем'єрів: перше – це народ, який своїм обуренням чи не обуренням мають висловити своє ставлення до кандидатур

По суті, ми зараз є фокус-групою для Офісу президента, який неофіційно озвучує можливих прем’єрів. Друга аудиторія – це групи впливу у «Слузі народу» – особа прем’єра має задовольняти усіх, а це складно зробити хоча б тому, що сама партія створювалась «на коліні», вона не має єдиного ідеологічного ядра і структури. 

Cьогоднішня монобільшість – це просто список депутатів, спільним для яких є лише бренд. Саме в цю – другу аудиторію можна віднести версію про те, що ці списки «зливались» з метою зміцнити і протестувати у новій владі позиції однієї з кандидатур. Простіше кажучи, політик сам включив себе у списки з метою посилити свій влив. В період постправди це цілком можливо. 

І третя аудиторія – це міжнародна підтримка України. Найбільша для нас проблема полягає у тому, що ситуація в Україні перебуває під моніторингом обох основних партій США, особливо напередодні їхніх президентських виборів наступного року. І посилення українських політиків, які близькі до однієї партії, дуже гостро сприйматиметься в середовищі іншої.

Автор: 
БОГДАН ПЕТРЕНКО